Gallant Unicorn

Har ni fått sommarkänsla än?

Vet att bloggen varit lite tom, har inte varit hemma under helgen och idag har jag
bråkat med en envis huvudvärk så har inte haft någon inspiration alls...
Hur som helst, har ni fint väder irl? Här växlar det mellan att vara helt otroligt sommarväder
och blåsa och regna haha! Tur att det alltid är perfekt väder på SSO (även om det hade varit
lite kul med variation där med...), tyckte det såg extra somrigt ut idag så fixade ihop en
midsommaroutfit! Vad tycker ni, ser det somrigt ut?
 
Jag tror att kransarna på bilden är från 2013. Vi fick ju kransar 2014 med men de var mörkare och
hade lite andra färger på blommorna... Undrar vad vi får i år?
Vi borde ju få midsommaruppdrag på onsdag, men jag har för mig att de var en vecka sena med
dem förra året... Eller det kanske var förrförra året? Haha spelat ett tag inser jag nu!
Hoppas i alla fall vi får göra något nytt i år, det blir liksom lite tjatigt när vi får göra samma sak...
 
Nu ska jag förbereda mig inför dagens event, sen ska jag skriva klart inlägget om hur jag
gör när jag spelar in serier, det är några stycken som efterfrågat ett sånt inlägg så hoppas
att de blir nöjda, är ju lite svårt att förklara i ord hur jag gör i en video tycker jag, men jag 
ska göra mitt bästa! Nu bara svamlar jag, haha vi ses senare! :)
 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Westpoulos


Det ser jätte somrigt ut! Men skulle vi kunna träffas någon gång? Tycker värkligen om dig!

Svar: Det ska säkert gå :D
ssohaley.blogg.se

2015-06-16 @ 08:00:37
Postat av: Elisabeth Westpoulos

När skulle det går? 🎃

Svar: Va?
ssohaley.blogg.se

2015-06-16 @ 18:25:11
Postat av: Elisabeth Westpoulos

När skulle det går? 🎃

2015-06-16 @ 18:25:11
Postat av: Anonym

När skulle vi kunna träffas på sso? ☺

2015-06-17 @ 10:19:09
Postat av: Elisabeth Westpoulos

När skulle vi kunna träffas på sso? ☺

2015-06-17 @ 10:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: