Gallant Unicorn

Jag har inget internet

Av någon anledning så fungerar inte vårt internet. Vi får inte tag i leverantören och inget av det vi försökt fixa själva hjälper... Förbannade Felia, jag skulle precis vara med i Fort Pintas championat när allt dog! Hoppas verkligen att det löser sig för jag har ingen lust med att vara utan nät hela helgen. Jag har uppdrag och rykten att göra, och ett avsnitt av Onyx som ska laddas upp! Om det inte löser sig får jag väl koppla upp mobilen till datorn och spela på det sättet ehe ^^ 

Har inga nya bilder på mobilen heller, blir så arg när saker inte funkar! 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Hej jo jag har en fråga om SD är det en klubb jag borde ansöka till eller inye

Svar: Just nu tar vi inte in ansökningar
ssohaley.blogg.se

2015-06-20 @ 10:05:29
Postat av: Anna, Telia Kundservice

Hej hej!

Det var inte kul att höra att din uppkoppling inte fungerar som den ska. Det vill jag gärna hjälpa dig att lösa.

Vi finns på plats nu i dag lördag fram till 17.00 och samma i morgon.

Det går bra att ringa 90200, skicka e-post eller om du vill ha hjälp av mig och mina kollegor finns vi även på Facebook.

Hör gärna av dig med personnummer eller kundnummer till ditt abonnemang så kikar vi på det.

Med vänligaste hälsningar
Anna, Telia Kundservice

P.S. Jag gillar dina hästar! :) D.S.

2015-06-20 @ 10:21:12 - http://https://www.facebook.com/telia
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Borde jag ansöka till SD? Är 18 år..

2015-06-20 @ 22:21:43
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Borde jag ansöka till SD? Är 18 år..

Svar: Som jag svarat dig innan då tar vi inte emot ansökningar just nu :)
ssohaley.blogg.se

2015-06-20 @ 22:21:46
Postat av: Sienna Blueforest

Mitt internet funkar inte heller :(

2015-06-25 @ 08:11:26 - http://siennahorses.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: