Gallant Unicorn

Men för i helvete?

Ursäkta språket, men jag blir faktiskt förbannad nu!
Ni som läst min blogg ett tag kanske kommer ihåg att jag hade problem med att det kom upp att
jag var i ett låst område när jag skulle göra uppdrag i Dinodalen på ett av mina andra konton?
 
Nu verkar det som att den ''buggen'' eller vad man ska kalla det har letat sig in på mitt 
Haley Rainstorm-konto... Och om jag blir av med det här kontot för att de får för sig att jag är i ett låst
område vet jag faktiskt inte vad jag gör. Så mycket tid (och pengar!) som jag lagt ned på det här kontot!
 
Det som hände var att jag travade runt på vägen i Gröndal och fotade min starthäst lite, 
plötsligt blev hela skärmen svart i några sekunder och sen fick jag upp det här på skärmen:
 
Här är en bild jag tog bara någon sekund innan jag blev hemskickad:
 
Inget låst område?! 
 
Nu har jag råkat ut för samma sak på tre olika konton, på olika platser.
Och folk blir avstängda för att de buggar sig in, men jag var inte i närheten av ett låst område?
Det är ju en hel skogsdunge + ett berg mellan där jag var och den låsta delen av Skördebygden?
 
Är det någon mer som råkat ut för samma sak? 

Kommentarer
Postat av: Haley Doggirl

Trodde jag var ensam om det! Jag var också i skördebygden vid en strand för att kanske få lite fina foton, helt plötsligt kom den texten fram och jag vart jätte förbannad. :/ Aja, kanske måste kontakta supporten?

Svar: Ja, jag har redan kontaktat dem men inte fått något svar på det, skrev rean när Dinodalen öppnades...
ssohaley.blogg.se

2015-06-02 @ 19:38:02
Postat av: Julie Queenfall <3

Vad i helvete rent ut sagt! Maila in till supporten för fasen. Om du blir avstängd då jävlarns bananer starstable!😡

Svar: Har skrivit till dem men inte fått svar :/ skrev redan i vintras när Dinodalen öppnades
ssohaley.blogg.se

2015-06-02 @ 19:43:26 - http://juliequeenfall.blogg.se/
Postat av: Bambi Eastland

Om du blir avstäng då ska dom få med mig o göra ska skriva på insta också att alla ska maila till supporten för att få tillbaka ditt konto :) :(

Svar: Haha aawn gulle <3
ssohaley.blogg.se

2015-06-02 @ 22:21:44 - http://bambieastland.weebly.com
Postat av: Nova friendhill

Hänt mig med men då skulle jag på event men då plötslig asså det var vid färjan så står det en sån dör svart text så klart maila jag support och jag om installerade sso typ sex gånger för att jag skulle kunna rida nånstans

Svar: Men gud! Vad irriterande!
ssohaley.blogg.se

2015-06-03 @ 01:12:27
Postat av: Diana Weststorm

Ja, när jag var och lekte på oljeplattformen hände det o.o

2015-06-03 @ 14:34:49
Postat av: Claire Masterknight

När jag skulle göra ett dagligt med Bobcats, jag tog bilder åt Tan, ja precis när jag tar bilden kommer texten upp. Jag mailar ju supporten och tre år senare (kanske inte tre år men ändå) så får jag ett svar som var ungefär såhär: "Vi ber om ursäkt för det där med tröjan, många hade problem med detta men här är en kod så att du får tröjan: (en kod)
Vi ber om ursäkt för det andra problemet!"
Alltså... gaah

Svar: Men åh, skönt att du fick den iaf!
ssohaley.blogg.se

2015-06-03 @ 17:34:15
Postat av: Nova friendhill

jo jag skriver här för jag undrar om du kan skriva detta på din blogg men buggen där man kommer in på andras konton är tillbaka och det har redan hänt 3av mina vänner och andra skulle bli glad om du kan ta upp detta på din blogg. så att alla som läser ser det med

2015-06-05 @ 13:16:22
Postat av: Katja kittennose

Det har hänt mig med, så jag mailade till sso och dem sa att man inte kunde bli avstängd om man inte hade försökt bugga sig in i ett stängt område 😉

2015-07-01 @ 11:53:03 - http://ssohaley.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: