Gallant Unicorn

Populär!

Helt ärligt vet jag inte ens varför jag kämpar på med de dagliga hos Bobcats.
Man får ju inget uppdrag när man går upp en ryktesnivå, och sakerna i shoppen
är inte såååå fina att det är värt det egentligen. (Sadlarna är otroligt smetiga tex...).
Men jag gör det ändå... Ingen logik här inte!
 
 
 
Köpte koftan, mest för att jag saknar min Bobcatsjacka. Enligt supporten har jag sålt den.
Jag har aldrig sålt en enda sak som jag fått från uppdrag och jag vet att det är fler som blivit
av med saker, men supporten hävdar bara att vi sålt sakerna. Supporten <3
 
Och shabraket med, men vet inte om jag gillar hur det ser ut när man väl köpte det, lite smetigt?

Kommentarer
Postat av: Cassandra Lightninglund

Kolla bokstäverna där bak på koftan. Dem sitter fel.

Svar: Haha jag vet :(
ssohaley.blogg.se

2015-06-19 @ 23:41:41
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Jag sålde ALDRIG min nybörjar utrustning men ändå säger sso att jag har gjort det

Svar: Så himla irriterande :/
ssohaley.blogg.se

2015-06-20 @ 09:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: