Gallant Unicorn

Dags att träna nu!

Eftersom jag ska vara med på stafetten mot Walking Eagles så kom jag på att det kanske vore smart att
plocka hem hästen jag ska använda och träna på min sträcka!
 
Jag tog en av mina Nordsvenskar, det känns som att det är på tiden att de får vara med lite!
 
Det var en ledsen Goldpetal som kom hem från hästön, men jag knoppade hennes man och 
tog henne till veterinären så att hon var på sitt bästa humör och sen körde vi hårdträning!
 
Min sträcka är från bron som går ut på de Glömda Hedarna till grinden vid GÅD...
 
 
Hon är ju lite fin ändå, kanske ska låta henne vara kvar i stallet ett tag? :)
 
 


Kommentarer
Postat av: Liza

Absolut ska du låta henne vara kvar i stallet!
Hon är ju jätte fin!<3<3

2015-03-23 @ 18:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: