Gallant Unicorn

Febriga funderingar

Somnade ganska tidigt igår och drömde om SSO?
Haha så skadad, men jag antar att det letar sig in i mina drömmar just för att jag spenderar
så mycket tid i spelet?
 
Hur som helst, kommer inte ens ihåg vad jag drömde utan bara att det handlade om SSO och att
hela klubben var vansinnig över en ny uppdatering.
Vad uppdateringen handlade om vet jag inte heller haha^^
 
Sen en annan sak, är det bara något jag fått för mig eller fanns det inte en bonus från utrustningen som
hette ''Fart'' innan? Typ 2011-2012 någon gång? Antar att det är den som nu kallas ''Snabbhet''.
 
Näe, nu är jag less på att vara sjuk! Orkar ingenting och det känns som att jag bara gnäller...
Har spenderat största delen av helgen i sängen och jag vill verkligen orka göra annat nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: