Gallant Unicorn

Filmdags

Nemo ville filma lite och jag och Sture är lätt de bästa skådisarna!
Vi hittar aldrig på bus och gör alltid precis som vi blir tillsagda^^
 
Min ponny fick inte vara med, funderar på att skicka in en protest...
 
 
Nemo sa att hon inte behövde mig och Sture mer. 
Vi hämnades genom att stå på andra sidan floden och ropa till henne när hon satt där på en bänk...
 
Sen var vi sneaky och creepade på henne bakom en sten...
 
Ska bli kul att se det färdiga resultatet, alltid lika spännade :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Retas ni med henne?hoppas hon tyckte om det.

Svar: Vi retas alltid med alla ^^
ssohaley.blogg.se

2015-03-28 @ 13:51:09
Postat av: Emma

Jag såg avsnittet när ni retades med henne i förrgår.

2015-03-30 @ 15:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: