Gallant Unicorn

Spänningen stiger!

Är inte hemma, men har laptopen med mig och testade att logga in för skojs skull.
Servern var fortfarande uppe? Men ingenting har ändrats så jag antar att de helt enkelt inte
har tagit ned den alls idag? Jag litar inte på att de får upp den i tid igen, så jag gjorde
Paddockstävlingen och pillrade lite med mina hästar nu när jag ändå hade chansen.
 
Söta lilla ponnyn, han är nästan level 14, tiden går fort när man har roligt?
Det var sjukt svårt att spela utan datormus, sitter alltid vid min stationära dator annars,
tror jag behöver öva lite på att spela med touchpad^^
 
Aja i alla fall,  när jag gjort tävlingen så åkte jag till gallerian för att se om det hänt nått där.
 
Det var nästan helt tomt, såg tre andra spelare under tiden jag var där...
 
 
Känns som att det borde vara det här stället uppdateringen handlar om?
 
 
Hoppas att det kommer nya frisyrer snart, det känns som att det var länge sen det kom något som
föll mig i smaken! HAr haft samma hår i evigheter nu. Och visst jag tycker fortfarande att det är fint, 
MEN det skulle ju vara kul att i alla fall ha möjligheten att byta till något lika fint^^ 
 
 

Kommentarer
Postat av: Renata Skypaw

Hur kommer det sig att du gillar ponnys så mycket ?

/////
Ditt största fan
Renata Skypaw


Svar: De är söta, och små och alldeles underbara :D
ssohaley.blogg.se

2015-03-18 @ 23:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: