Gallant Unicorn

Stafett mot Walking Eagles dag 3

Idag hade vi den sista delen av stafetten mot Walking Eagles.
Vi var i Dinodalen, jag hatar det stället för jag fastnar överallt haha! Men det gick över förväntan!
Jag fastnade inte en enda gång under min sträcka, jag var så förvånad!
 
Innan vi började så samlades vi vid Kallterna.
 
 
Jag tävlade mot självaste Eden, vi sprang från Asklandet till dinosaurien på isen..
 
 
Efter att alla sprungit sina sträckor samlades vi igen.
Alla var lite ledsna över att den här veckan var över, älskar att leka med den här klubben!
De är sportsliga och ärliga och har humor, så mysiga!
 
Sen fikade vi och kramades^^
 

 

Kommentarer
Postat av: Liza Bluetree

Vad heter din fjording som du red på bilderna?

Svar: IceMist heter han :)
ssohaley.blogg.se

2015-03-29 @ 18:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: