Gallant Unicorn

Tävling mot Jorvik Foals

Tidigare idag så tävlade Sneaky Dragons mot klubben Jorvik Foals.
Jag var sen hem och fick stressa med att lära mig banan samtidigt som jag försökte äta middag,
så smidig jämt^^ Men det gick bra, Nemo är en bra lärare!
 
Dock så var inte min Fjording sugen på att tävla till att börja med, han ville klättra istället...
 
 
Ser ni hur fint jag stack ut med den vackra outfiten? ^^ 
 
Jag lyckades pricka in att tävla mitt under en laggspike och kunde knappt se hinderna på banan, 
men det gick ganska bra ändå! Ända tills sista hindret, hoppade av för tidigt och hamnade i hindret,
sen ville min Mumintjockis leka rosa helikopter istället och flög upp genom ridhustaket, ehe...
 
Hur som helst så var det riktigt roligt, alla var så duktiga!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: