Gallant Unicorn

Thundertornado

Är han inte vacker? Älskar färgen, det är faktiskt en av mina favoritfärger på riktiga hästar!
 
Försöker att variera färgerna på utrustningen, lite trist med samma saker jämt!
 
 
 
 
 
Passade på att fota lite efter att jag gjort tävlingen på Paddockön, det är faktiskt det enda jag
gjort i spelet idag, har sån hemsk huvudvärk så kommer nog gå och lägga mig tidigt och sen
invänta morgondagens uppdatering! Hoppas vi får byta färg på våra hästar i år med, älskar det!
 
 
Bild från första året när man kunde byta färg på hästarna, så söta!
Det har hänt en del sen dess, fråga mig inte ens om valet av outfit... 

Kommentarer
Postat av: Stella Bluewater

Min irl häst som jag rider ser typ ut så! :D Han heter Dimmans Elliot <3

2015-04-04 @ 08:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: