Gallant Unicorn

Vandringspokalen event 1

Igår drog ett nytt sorts event igång.
Nina började med att hålla det första eventet och sen ska nästa event i Vandringspokalen
hållas av vinnaren i det första eventet. Inte lika krångligt som det låter ^^
 
Hur som helst, Nina började med gårdagens event.
Det enda vi visste var att vi skulle samlas i Firgrove med tävlingskläder. 
 
Ett helt gäng glada drakar dök upp och placerade sig där Nina bad oss stå...
 
När Nina förklarat vad vi skulle göra var vi dock inte lika glada.
Vi skulle backa hela vägen från Firgrove till Valedalesjön och hitta Victoire som stod gömd någonstans där, vet ni hur svårt det är att styra en backade häst på sso? Okej, kanske inte så svårt, men min häst
var olydig och ville helst av allt bara stå still och titta på medan de andra backade om oss...
 
Som tur var så hade vi en jättesöt hejarklack som peppade oss på vägen!
 
Första utmaningen var att komma ned till sjön, sen skulle vi hitta Victoire med.
Tyvärr så missade jag henne helt trots att jag (fick jag veta i efterhand) varit väldigt nära
men inte sett henne -_-  ... Så eventet vanns av Felicia som alltså får hålla i nästa event!
 
Efter mycket intensivt backade så kramades vi och då var alla glada igen :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: