Gallant Unicorn

Vårväder!

Idag har det varit riktigt underbart väder här, inte så att man vill sitta inne och spela då!
Tog med hundarna ned till sjön och lekte med pinnar, de ville bada men det är fortfarande is på sjön
så det gick inte, men precis vid strandkanten var det ingen is så där gick det att plaska lite i alla fall! 
 
Chilla plaskade lite i vattnet och jagade kottar...
 
 
Hailey hittade en extremt vacker pinne som hon ville göra flis av^^
 
 
Nu ska jag fixa mat, sen ska jag sätta mig och klippa ihop en video om Sture hihi :)

Kommentarer
Postat av: Adison

Hej! Jag gick in på din Yt kanal för att titta på din Serie Silver Ghost. Jag har sett del 1 och 2. Men det går inte att se del 3 och 4. Vill helst inte hoppa, över något efter som risken då är att jag inte fattar. Ville bara att du skulle få reda på det! ;)

Svar: tittar du via mobil eller surfplatta? För på datorn går de att se :)
ssohaley.blogg.se

2015-03-08 @ 19:43:49
Postat av: Adison

Hej! Jag ville bara berätta att det inte går att se del 3 och 4 av din serie Silver Ghost. ;)

2015-03-08 @ 20:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: