Gallant Unicorn

Det här setet...

Jag är väldigt kräsen när det gäller utrustningen jag köper i spelet, helst ska det se relativt
verklighetstroget ut (ja så länge det inte är till ett event eller liknande!).
Men det här kan jag bara inte låta bli att säga något om:
 
 
Är den här sadeln ens färdig? Den ser så smetig och konstig ut, och färgen?
Vad är det med sso nu för tiden? Känns som att det mesta som kommer har någon
nyans av beige, blå eller brun. Lite trist tycker jag, jag vill ha mer (matchande!) svarta saker...
 
 
 Och schabraket, det ser med smetigt och liksom platt ut?
Kanterna på schabraket liksom flyter ihop med resten...
 
 
Tränset är inte riktigt lika hemskt, men det ser smetigt ut på nosgrimman...
Och jag hade hellre sett det mönstret på pannbandet och en helt brun nosgrimma!
 
Det är inte min mening att göra någon ledsen om ni har det här setet och gillar det,
men jag tycker verkligen att det ser konstigt ut...

Kommentarer
Postat av: Alanis Moonstorm

Håller med om att texturerna i just det setet och några av de andra som kom förra veckan ser jäktade ut, snarare än välarbetade. :/

2015-05-07 @ 09:39:56 - http://alanismoonstorm.tumblr.com
Postat av: Emma Shortroad

Ärligt talat håller jag med! Jag tyckte exakt samma sak när de kom och undrade om dom ens var klar med dom eller kastade ur den i filerna för att komma med ny utrustning! Nej, tummen ner för denna outfit :(

2015-05-07 @ 12:59:36 - http://emmashortroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: