Gallant Unicorn

Gårdagens event, djurmaskerad!

Igår så skulle vi klä ut oss till ett djur som vi ville återfödas som.
Jag var en guldfisk, vem vill inte vara en guldfisk liksom? Ehe...
 
Vi hade en hel liten djurpark med olika djur! Allt från katter till späckhuggare!
 
 
 
 
Emma som skulle hålla i eventet med Chiara kunde tyvärr inte vara med, så Sture hoppade in
på Nemos konto och hjälpte till att bedöma våra utstyrslar...
 
Är jag inte den vackraste guldfisken ni skådat? Näe, tydligen inte för jag fick inte vinna!
Trots att jag paxat vinsten? Fy farao vad arg jag blev! Så arg att jag råkade glömma att fota vinnarna...
 
Efter att vi avslutat eventet med en (från min sida ofrivillig) kram så blev den stackars guldfisken
jagad av den hungriga katten Ellie och hennes vänner...
 
 
Det hela slutade med att den stackars fisken blev fångad, och uppäten. Vila i frid guldfisken!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: