Gallant Unicorn

Har ni med udda saker i er garderob?

Har ni liksom jag en del konstiga saker sparade i er garderob på sso?
Här är ett litet urval av mina saker:
 
Den här kom till spelet, antagligen av misstag... Den gick att köpa i en affär i Valedale i alla fall!
 
Jag har flera såna här sen vi kunde förvandla våra hästar till renar...
 
Sen har jag massa såna här småsaker från uppdrag, bland annat det här:
 
 
 
Har även kvar julönskingar och saker till att bygga bron över till Skördebygden,
vad är det mest udda du har i din garderob eller ryggsäck?

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag kan inte se vad du skrev som svar på dom dära hejarklack sakerna.💧💦Vad skrev du som svar på de kommentarerna?Hoppas jag kan se den här gången.

Svar: Jag skrev att det är upp till dig MEN att de som på något sätt stör eventet kommer att ignoreras :)
ssohaley.blogg.se

2015-05-03 @ 20:53:14
Postat av: Elisabeth W.

Jag har ren pulvret och den där gul/svarta saken de är de mäst udda sakerna...

2015-05-04 @ 05:44:36
Postat av: Liv Lionforce

Min mest udda sak är tårflaskan

2015-05-04 @ 08:57:19
Postat av: ebba

får man säga heja i chatten när nån kommer förbi?

Svar: Ja det är klart :)
ssohaley.blogg.se

2015-05-04 @ 10:00:49
Postat av: Yvonne Sweetwood

Min konstigaste sak är nog min såndära gulsvarta sak :D

2015-05-04 @ 14:55:45 - http://ysweetwood.weebly.com
Postat av: Claire Masterknight

Mina udda saker är gul färg, julrenspulver, sedan tror jag jag har mer... HorseBody hahah! XD Föreställer mig att ha en turkos sparkdräkt med en brun häst på, på sinn SSO gubbe! XD

Svar: Haha det hade ju varit... eh, gulligt?
ssohaley.blogg.se

2015-05-04 @ 16:49:24
Postat av: Stephanie Diamondfall

Mina mest udda är den svartgula och en snövessla (eller va det nu är) från kallterna. Och så haR jag en höna. (Från när man fångade hönor hos sunfield så laggade det upp sig)

Svar: Haha ååh, jag vill med ha en höna!
ssohaley.blogg.se

2015-05-04 @ 19:12:38 - http://diamondfallstephanie.blogg.se
Postat av: RadioaCtiv3

Nu blev jag ju nyfiken på vad jag har för saker jag sparat på xD

2015-09-27 @ 14:55:23 - http://nouw.com/misantine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: