Gallant Unicorn

Jag har världens finaste vänner!

Tanken var att jag skulle åka till Nina, Amanda och Victoire i helgen men av lite olika
anledningar så blev det inte så... Så jag hade planerat att bara sitta hemma och spela i helgen typ.
Jag satt här i godan ro och levlade min Quarter och fixade lite på mitt asiatiska konto, när klockan
började närma sig tio på kvällen så kände jag att jag ville göra något annat än att spela...
Så jag loggade ut och sa hej då till de som satt på TeamSpeak. Precis när jag hade gjort det så
börjar mina hundar skälla. Jag visste att en kompis skulle komma hem till oss så jag trodde att det
var han som kom så jag reagerade inte så mycket på det. Döm om min förvåning när jag ser att Amanda,
Nina och Victoire står i dörren till vårt datorrum. De hade åkte hem till mig för att överraska mig,
så himla söta! (Det tar liksom över 2 timmar för dem att åka hem till mig!).
Tydligen så var det Amanda som kokat ihop det hela, så himla sneaky!
 
Så nu har vi tittat på skräckfilm (standard!), tyvärr så var den dålig (också standard!) och vad vi
ska göra resten av helgen vet jag inte än hehe^^ Men det är alltid kul att bara umgås med dem,
världens bästa vänner! Och allt tack vare sso 
 
Hittade tyvärr ingen fin bild på oss alla fyra, så här är en random bild från igår ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: