Gallant Unicorn

Jag kämpar på på den asiatiska servern

Jag har ju inte haft någon häst att levla på den svenska servern, eller jo, jag har ju mina filmkonton
men det känns liksom inte värt att levla de hästarna eftersom jag aldrig använder dem förutom när jag filmar... I alla fall, jag har inte haft en häst på Haley Rainstorm-kontot att levla, så det blev mer rätt!
 
Nu har jag gett mig på min ponny på den asiatiska servern, den ska banne mig bli level 15!
Det tar ju lite längre tid att levla här eftersom jag inte har alla tävlingar än,
men min starthäst där blev i alla fall level 15 för några dagar sedan!
Hur som helst, jag är sjukt nyfiken på hur det kommer vara att delta i ponnychampionatet sen!
Jag har knappt sett någon som rider ponny, än minre någon med en maxlevlad ponny så det ska
bli intressant att se hur det går för mig i ponnychampionatet sen med en level 15 ponny!
 
Aja, känner att jag svamlar lite om allt möjligt nu, jag ville egentligen bara visa lite bilder 
från uppdragen jag gjort på det asiatiska kontot!
 
 
Jag håller på med cirkusen just nu, älskar de uppdragen! Gillar mystiken runt Ydris!
 
Senare idag får jag nog gå in i cirkusen för första gången med, peppad!
 
 
Jag gav Felicity's pålle lite medicin med...
Har för mig att man får en ganska fin t-shirt när man är klar med det uppdraget! 
 
Gjorde lite  dagliga uppdrag vid Jorvikstallet med, vill ha elittävlingen nu så att det går fortare att levla!
 

Om ni undrar över ljuset i bilderna så är det för att den asiatiska servern ligger 7 timmar före oss här i sverige!
Jag är inte säker på vart den här servern ligger, ska skriva till supporten och fråga tänkte jag :)
 

Kommentarer
Postat av: lydia Applebell

När jag gjorde det uppdraget ned cirkusen var det snö så det tog mig ungefär 1 h xD

Svar: Haha men ååh :P
ssohaley.blogg.se

2015-05-10 @ 12:57:28 - http://lydiaapplebell.blogg.se
Postat av: Lydia Applebell

Hehe, var lite jobbigt men tillslut gick det! :D

2015-05-11 @ 21:22:08 - http://lydiaapplebell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: