Gallant Unicorn

Lite bilder från min Fraps-mapp

Jag delar alltid upp mina bilder och filmer efter månaden som de togs, och här är
några av de bilderna som jag tagit nu under maj månad :)
 
 
Min fräser med hovskägget ute, lite kul att de inte fixat det än haha^^
 
 
Spännande uppdrag med Malumi på mitt asiatiska konto!
 
 
Jag och Nemo precis innan måndagens event skulle börja...
 
 
Kolla tyglarna, det där med eftergift över hinderna kan ju gå för långt med ^^
 
 
Så less på Gretchen, haha jag suckade högt när jag fick det uppdraget där man ska leta efter henne...
 
 
Fotade min karaktär, jag reagerar inte ens på vampyrsminket längre men jag är osäker på hur jag
vill göra med det sen när Nemo är klar med Jorvikvampyren... Behålla eller byta liksom? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: