Gallant Unicorn

Ny frisyr på lilla hästen

Igår gick det ju inte att ändra man på Quarterhästarna, om man försökte blev man utkastad ur spelet...
Efter många försök så gav jag upp, sista gången jag blev utkastad var jag i Firgrove.
Det här var synen som mötte mig när jag loggade in idag:
 
Ser ni? Jag var vid Jorvikstallet :O
Hästfrisörernas bås kanske egentligen är hemliga portaler?
 
Hur som helst, jag ville ha knoppar på min nya häst men han fick en sån fjompig liten svans
med knopparna så han fick faktiskt nöja sig med en något mer välfriserad man bara:
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

kan man prata med dig på skype med?

Svar: Som jag skrivit flera gånger nu så använder jag inte skype :)
ssohaley.blogg.se

2015-05-07 @ 17:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: