Gallant Unicorn

Nya saker i gallerian

På senaste tiden har de varit lite dåliga på att nämna att det kommit nya saker till
gallerian i uppdateringarna... Här är det som kom i senaste uppdateringen.
Känns lite som att det är mer regel än undantag att de gör de nya sakerna blåa och dyra?
 
Personligen så fastnade jag inte för något av det nya, inte än i alla fall!
Men så här ser det ut:
 
Sadeln är fin, men jag har ledsnat lite på allt blått/vitt/brunt och beiget. Det finns andra färger sso...
 
 
 Är inte helt 100 på om tränset är nytt, men det ser ut att matcha de andra sakerna i alla fall!
Jag är inte mycket för det där med flera olika färger på tränsen, en annan färg på pannbandet 
kan jag gå med på! Men det här känns liksom plottrigt...
 
 
Schabraket var fint men, som sagt, blått/vitt/beige...
 
 
Det första jag kom att tänkte på när jag såg lindorna var en träningsoverall haha, jag tror
att det är en blandning mellan färgen och randen mitt i som gör det!
 
Vilka färger skulle du vilja se mer av i spelet?
 

Kommentarer
Postat av: Yvonne Sweetwood

Jag vill ha mera matchande, snygga rosa saker. Finns massor som matchar men det är ju inte snygga saker!

2015-05-14 @ 21:11:08 - http://ysweetwood.weebly.com
Postat av: Ida Lionlord

Lila! Det finns en sjukt snygg tröja som är lila men jag har absolut ingenting som matchar :(

2015-05-15 @ 09:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: