Gallant Unicorn

Nya uppdragen med Bobcats

Jag vill inte låta allt för gnällig nu, MEN något jag störde mig på under hela tiden jag gjorde uppdragen
var attiyden som främst Loretta och Tan har. Jag vet att det bara är ett spel, men måste de dra in det som så många i spelets målgrupp (tonåren typish?) måste stå ut med varje dag? 
Frysa ut de som inte är coola nog och all denna bitchighet?
Näe, jag hade hellre sett att de var lite trevligare. Visst att de kan vara självsäkra och stolta över sin
klubb, men det där är bara... Usch. Jag har så svårt för sånt irl och jag tror det är därför det stör mig...
 
Aja, hur som helst...
 
 
Uppdragen var roliga utöver alla NPC:ers attityd!
 
 
Dock så förstod jag inte riktigt varför
de helt plötsligt skulle blanda in dekorationer från Halloween mitt i alltihopa? Eh, ja... 
 
 
 
Första gången vi får se Loretta utan hennes häst va?
 
 
Festen var jättecool, verkligen. Typ i klass med Nobelmiddagen?
 
 
 
Den nya tävlingen då? Eh...
Känns som att allt jag gör är att gnälla men jag hade förväntat mig en svårare tävling!
Jag filmade första gången jag gjorde den och så här såg det ut:
 
 
Tyckte ni att den var svår?
 
 
En sak jag gillade var att vi fick en helt ny fraktion att bygga rykte med! Jag gillar att bygga rykte...
 
Vi fick även lite nya dagliga uppdrag runt Moorland, kul då det stallet känns lite bortglömt annars!
 
 
Jag är kär i den här hästen, jag vill kidnappa den och ha den i mitt hemstall! 
 
Vad tyckte ni om uppdragen?

Kommentarer
Postat av: Liv Lionforce

Älskar också den hästen!!! Så söt!

2015-05-23 @ 18:00:07
Postat av: Elin bravelake

Asså jag tyckte de var ok men de kunde väl ha bjudit alla det hade väl inte varit så stor skam att bjuda Thomas!!!!??? Älskar din blogg

2015-05-24 @ 09:52:50
Postat av: Namii

Jaa, att men de är väl lite niceigt ändå att de finns lite olika personligheter i karaktärerna om man säger såå, btw tycker jag tjej Julie är skiiiett jobbig. Hahaha: Kan du rykta MINA hästar åt MIG XD

Svar: Haha ja hon år så lat ;)
ssohaley.blogg.se

2015-05-26 @ 18:46:21 - http://diamondwoods.blogspot.com
Postat av: Julie Queenfall <3

Hahaah, trodde först ni menade mig 😂😂

2015-06-02 @ 19:52:05 - http://juliequeenfall.blogg.se/
Postat av: Julie Queenfall <3

Hahaah, trodde först ni menade mig 😂😂

2015-06-02 @ 19:53:25 - http://juliequeenfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: