Gallant Unicorn

Precis när jag skulle vara duktig och blogga...

Så dör min uppkoppling, så typiskt!
Aja, får väl försöka blogga via mobilen nu och hoppas att det löser sig senare idag. Har massor att skriva om uppdateringen, och en ny video att visa från när jag köpte en häst i natt! Men tills dess så kan jag ju visa er min nya lilla häst, han heter WestEagle, så himla fin!
 

Nu ska jag bara komma ihåg att levla varje dag med, var ju ett tag sen känns det som! ^^ 

Hoppas ni får en fin fredag!



Kommentarer
Postat av: Saga Nightfall

Haley, då kan jag levla med dig för en gångs skull :) <3

2015-05-24 @ 10:02:39
Postat av: Saga Nightfall

Haley, då kan jag levla med dig för en gångs skull :) <3

2015-05-24 @ 10:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: