Gallant Unicorn

Så lika men ändå så olika

Har ni tänkt på hur stor skillnaden på en häst kan bli enbart beroende på utrustningen den har?
 
När Quarterhästarna kom så tänkte jag genast: ''Yes, äntligen en häst som passar i westernutrustning!''
Eftersom de verkliga Quarterhästarna används mest till westernridning (boskapsskötsel osv...) så
tänkte jag först använda mina Quarterhästar i spelet enbart med westernoutfits men jag ångrade mig.
Jag tycker faktiskt att de passar både i western och engelsk utrustning!
 
Jag fotade två av mina tre Quarterhästar med olika outfits för att visa vad jag menar med att det blir
stor skillnad på hur man ser hästen beroende på utrustningen den här på sig.
 
Först SilverBorn, efter att jag bytte man på honom så tyckte jag att han såg mer ut som en häst
som passade på en hoppbana mer än på en barrelracebana:
 
 
 
Och så GoldChaser, samma ras men annan man och utrustning:
 
 
 
Hänger ni med på hur jag menar?
 
Men jag gillar att de är så anpassningsbara, risken att jag tröttnar på en häst är mindre när
det är lätt att hitta en helt ny stil bara genom att byta manen och utrustningen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: