Gallant Unicorn

Shhhhhh

 
Säg inget till Haley, men jag (Amanda) har lånat hennes dator och passar på att vara lite extra sneaky ;)
 
Tänkte bara dela med mig av mina tankar angående denna underbara människa, hon skriver väldigt ofta om hur trevliga vi i klubben är och vilken gemenskap vi har. Det har vi, inget fel där. Det hon ofta glömmer att påpeka, är att hon själv bidrar till denna fantastiska stämning varje dag.
 
Haley är den mest omtänksamma och roligaste människa jag känner, man har aldrig en tråkig stund med henne. Oavsett om man sitter en natt och levar i sso eller hjälper till att tvätta hennes lakan (Hon har ett sjukligt beroende av att tvätta) ;) Älskar att komma hit och leka med denna fantastiska vän som jag träffat via ett hästspel, utan sso hade jag gått miste om många av mina närmaste vänner. 
 
Så tack sso för mina fantastiska vänner, men speciellt tack till Haley för att du är som du är. Älskar dig heting! puss <3 

Kommentarer
Postat av: Liv Lionforce

Det var fint av dig att skriva så, Amanda! Pöss ♡

2015-05-09 @ 15:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: