Gallant Unicorn

Uppdateringen blir uppskjuten till i morgon

Det här kom upp på SSO's facebooksida för en liten stund sen:
 
''Hej allihop!

Våra tekniker har jobbat hårt hela dagen med ett projekt att göra Star Stables servrar myckt mer stabila för våra härliga spelare! Saken är den att delar av deras fantastiska jobb är rätt klurigt och tar lite tid att få klart, vilket innebär att veckans onsdagsuppdatering kommer bli till en torsdagsuppdatering istället!

Vi har förberett en superkul uppdatering med Bobcats, och vi kommer ge er en liten tjuvkik på vår nyhetssida senare idag, så håll ögonen öppna så ses vi för en uppdatering i morgon!''

 

Ärligt talat, jag blir inte ens förvånad längre... 

Men jag hoppas verkligen de får ordning på allt strul med att spelet fryser så att enda sättet man kan

stänga ned det är att öppna aktivitetshanteraren och stänga ned hela spelet där. Otroligt irriterande!

Jag litar inte på att de ska få upp servern igen efter en uppdatering (i skrivande stund är den fortfarande

nere) så jag loggar in innan de stänger ned servern och gör de uppdragen hos de fraktionerna jag

samlar ryktepoäng hos så för mig spelar det inte så stor roll om det inte går att spela idag.

 (Bilden är inte från idag...)

Däremot så kommer mina hästar på den asiatiska servern att vara ledsna i morgon eftersom

jag inte har köpt stallhjälp på det kontot :/ 

Hade en hel del roliga uppdrag på gång på det asiatiska kontot så blir lite besviken om jag inte

kan spela alls på det kontot idag men inget att göra åt antar jag...

 


Kommentarer
Postat av: Elin bravelake

Va jag förstår inte vad asiatiska servern är!?

Svar: En server som ligger i Asien, eller va?
ssohaley.blogg.se

2015-05-24 @ 09:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: