Gallant Unicorn

Var det gott svullo?

Har ni tänkt på det här:
 
När man får rida förbi vägstärren upp till DarkCore vid Valedalesjön så ska man ju hämta
en av snubbarnas lunch. Men jag vet inte, känns liksom lite snålt med mat i den där matlådan?
 
Ser ni? Den är heeeeelt tom!
 
Och alltså, den här meningen?
 
 
Är det en macka gjord för en häst, en macka formad som en häst eller en macka med hästkött?
Inget av det låter särskilt gott, jag tycker inte om bröd och jag äter inte kött så jag tror inte jag skulle
vilja dela lunch med honom... Däremot så gillar jag att han vågar vara sig själv och rapa!
Eller det kanske bara är ohyfsat?
Jag brukar i alla fall rapa när jag druckit läsk, sen skyller jag på katten... 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag gillar inte Heller kött.Det smakar ingenting och det är jobbigt att tugga.Jag känner mig som en djurplågare när jag äter upp djuret.Så kött gillar jag inte helt enkelt.

2015-05-08 @ 21:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: