Gallant Unicorn

Att få ändan ur vagnen

Jag försöker att vara duktig och hålla mig uppdaterad med rykten på mitt numera Australiska(?) konto.
Men jag halkar efter gång på gång, tiden har jag, men det är intresset som svackar.
Jag har ju gjort alla ryktesuppdrag, alla dagliga och alla uppdrag på Haley Rainstorm så jag vet
ju liksom redan vad som kommer komma när jag byggt upp ett rykte tillräckligt högt för att få uppdrag.
Men jag stör mig ändå på att jag har en massa uppdrag som inte är tillgängliga än...
 
Snart så får jag tävla i den svåra Gröndaltävlingen!
 
 
Och så fisket. Snälla snälla SSO, inte mer fiske i Epona!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur spelar man på en asiatisk server?

Svar: Man skapar ett konto när man är i det landet :P
ssohaley.blogg.se

2015-12-05 @ 15:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: