Gallant Unicorn

Celine är level 14 nu

Jobbar på med uppdragen på mitt konto på den brittiska servern UnicornForest (sötaste namnet?), 
har lyckats komma upp till level 14 där nu! Tyvärr hinner jag nog inte komma in i GÅD innan halloweenuppdraget där försvinner, men jag ha i alla fall kunnat plocka all utrustning från hinkarna!
 
Men guuuud vilket jobb det är med alla rykten som ska byggas upp! 
Förstår faktiskt de som tröttnar lite av de som börjar spela nu. När jag började spela var det ju inte
alls samma sak. Ryktena kom under en mycket längre period då, inte alla på samma gång...
 
Men men, jag har ju bara min nya Fjording att levla på mitt Haley Rainstorm-konto så jag har tid,
det är mer tålamod det handlar om hehe^^
 
Längtar faktiskt lite till att börja bygga rykte med de nya fraktionerna när vi får komma in i det nya området, liksom dagliga man aldrig gjort förut? Kommer bli så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: