Gallant Unicorn

Intervju med Yvonne Sweetwood

  Intervju med  Yvonne Sweetwood
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 

Hur länge har du spelat? 
Ingen aning, men har spelat lääääänge! 

Är du StarRider? 
Jaadå, hela livet och lite till. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Jag är just nu delägare i klubben Emerald Progress, men hoppar väldigt mycket mellan olika klubbar :) 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Ibland - Ja, Ibland - Nope 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag spelar varje dag allt mellan en kvart och 3 timmar. 

Spelar du några andra spel? 
Jag spelar mycket Sims 3&4 och Minecraft. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Nadbad 

Hur många hästar har du, vilka raser och vad heter dom? 
Jag har 7 hästar. 
Fastsmash - Jorvikisk ponny 
Frostgirl - Jorvikisk ponny 
Oldmaster - Appaloosa 
Snowheart - Quarter 
Dragongirl - Nordsvensk 
Superking - Den billiga i FP 
Skydiamond - Jorvikiskt varmbod / Sartis 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Jaa, Nadbad & Kaka :3 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
När jag levlar har jag på musik men när jag bara flummar runt eller snackar med Nadbad har jag på musik från spelet. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Någon bärbar från Lenovo 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag läser alla i SneakyDragons bloggar, Alicia Starnights blogg och Emlanbretta :) 

Önskeras i spelet? 
ISLANDSHÄST 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Festen i Felles hatt :3 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag är den klumpige clownen :D 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Facebook = Reklam = Testa = Sluta spela = Kompis spelar = Spelar liiite = Nadbad spelar = Nördar 

Vart har du ditt hemstall? 
Valedale heeela livet 

Önskefunktion i spelet? 
Fråga inte mig sånt ;_;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: