Gallant Unicorn

Jag gjorde ett HÅRribelt misstag

Okej, det där var inte ens kul. Måste bli bättre på att komma på fyndiga rubriker...
 
I alla fall.
Jag ville ändra håret på min karaktär på WaterStar (eller FireStar eftersom sso helt sonika bestämt sig för att flytta massor av spelare från WaterStar utan att berätta detta för spelarna. Orkar inte ens...) och bestämde mig för att testa en frisyr som jag faktiskt velat testa ett tag. Så här såg det ut från början:
 
 
Det här var frisyren jag ville testa, och jag tyckte faktiskt att det såg bra ut inne hos frisören... 
 
 
Men när jag kom ut från frisören så upptäckte jag att det inte alls såg likadant ut.
Mössan gör så att det ser ut som att man bara mosat ihop två helt olika frisyrer...
 
Jag testade med en vanlig ridhjälm och en keps med men jag kunde inte släppa tanken på att det såg ut som två olika fisyrer så jag bytte frisyr igen.
( Ja, jag vet att man kan dölja mössan men jag är helt ärligt för lat för att göra det hela tiden + att alla andra ändå skulle se hur min karaktär såg ut med mössa på. Ja det är viktigt för mig, låt mig va!^^)
Om jag fick bestämma så skulle vi få en möjlighet att se hur frisyrerna ser ut med mössa/hatt/hjälm/keps innan vi köper dem hos frisörerna! Särskilt med tanke på att vi har vår huvudbonad på oss hela tiden i spelet. Tänk vad kul det hade varit om vi hade kunnat ta av den helt från karaktären när vi inte sitter på hästen? Hade vart kul att kunna ta bilder på andra utan hjälm liksom!
 
Aja, hur som helst... Det här var frisyren jag slutligen bytte till:
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cassandra Watersmith

De har flyttat mitt Waterstar-konto till Firestar med! :(

Svar: De har tydligen flyttat alla dit :/
ssohaley.blogg.se

2015-11-16 @ 11:50:57 - http://watersmith.blogg.se
Postat av: Ebba

Hej!! Jag undrar om man får "härma" ditt ansikte, med hår och hudfärg. Skulle jättegärna ha det! :)

kram!

Svar: Haha gör det du :)
ssohaley.blogg.se

2016-01-17 @ 06:35:57
Postat av: Anonym

Hehe menar alltså din karaktär på Firestar cx

2016-01-17 @ 06:37:10
Postat av: Hedda 'hönan' skyforest

vart köpte du västen och mössan?
kram Hedda

Svar: Man får dem från arkeologin i Dinodalen har jag för mig :)
ssohaley.blogg.se

2016-02-26 @ 17:23:53 - http://ssoheddaworldpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: