Gallant Unicorn

Jag vill ha snööööö nu!

Snön brukar ju komma ganska sent till spelet,
men jag hoppas lite innerst inne att den ska komma nu på onsdag!
Här är några gamla bilder från när det var snö  förra och förrförra året!
Araberna kom till spelet i december 2013, så jag var helt nykär i mitt Arabiska Fullblod här haha!
 
 
Översiktsbilder från uppdragen på mitt konto som jag använder för att filma vissa scener med :)
 
 
Det här var innan uppdraget där man ska hitta Lisa hade kommit, lilla Starshine! 
 
Vi råkade ut för en bugg med renarna som gjorde att man inte såg vissa spelares hästar,
Amanda åkte lite snålskjuts på min ren!
 Jag var visst lite besatt av min nya häst där 2013, den var med på nästan alla bilder!
Här med Sture och hennes fina lilla häst!
 2014 var jag tydligen besatt av min Fjording istället, för där hade jag honom på alla mina bilder!
 
 
Ser ni hur mysigt det är eller? Snöööööö <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rachel Lionson

Håller med dig!!! Vill ha snö överallt!

2015-11-30 @ 16:11:38
Postat av: Ellie Cloudforce

Jag tycker att snön både borde komma tidigare och stanna längre!!!

2015-11-30 @ 16:43:49
Postat av: Elin Dragonfall

Jag håller med Ellie Cloudforce!

2015-12-01 @ 07:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: