Gallant Unicorn

Nu är det vinter!

Okej, enligt medeltemperaturen är det faktiskt fortfarande höst. I alla fall där jag bor...
Så jag får i alla fall lite vinterkänsla när jag förhandsgranskar mina inlägg på bloggen nu!
Jag vill såååå gärna ha snö irl, kollar SMHI typ varje dag för att se om det är nån snö på väg.
Den 22:a November ska vi tydligen få snöblandat regn här, yey? 
 
Haha i alla fall, Sture är så himla söt! Hon har gjort hela den här vinterdesignen åt mig!
Jag tror att jultomten kommer att vara extra snäll mot henne i år! :D
 
Haha älskar att hon tog sig tiden att klippa ut bilderna med 

Kommentarer
Postat av: Ellie Cloudforce

Jag längtar också jättemycket till snön!!!!!!!

2015-11-14 @ 12:53:13
Postat av: Saga Dragonforest

Vi hade snö i ca 2 dagar sen kom regnet...

2015-11-14 @ 14:07:30
Postat av: Elin Dragonfall

Snö = YEEY!
Snöblandat regn = inte yeey...

2015-11-14 @ 19:37:13
Postat av: Nami

Ingen här som fyller år 22 november.. nene.. :333

2015-11-14 @ 19:41:58 - http://diamondwoods.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: