Gallant Unicorn

Nya saker till Pearl

Min stackars häst har fastnat i serieträsket. Det vill säga, hon får typ bara ha en outfit där det enda som ändras är schabraket och lindorna... Men idag så köpte jag faktiskt lite nya saker till henne!
 
 
Fint va? Nu ska jag bara lyckas sätta ihop kläder som matchar det...
Köpte inte ett enda av de nya plaggen, det var inget som föll mig i smaken. Dock så tittade jag länge och väl på ett par stövlar. Men jag köpte dem inte, idag... Kanske senare?
 
Har du shoppat något idag?

Kommentarer
Postat av: Nadine Duskwater

Nepp har inte shoppat på nästan ett år!

2015-11-04 @ 23:38:19
Postat av: Matilda Southtree

Brukar aldrig köpa några av de nya kläderna, gillar inte hästarna som betar och sakerna passar inte ihop med mina fina hästar (starthästform och ponny (och fjord)) pga den där skuggningen :P fast ibland köper jag!

2015-11-05 @ 08:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: