Gallant Unicorn

En vinterhäst

Är fortfarande helt inne i min vinterperiod. Jag vill ha snööööö!
Så jag köpte en riktig vinterhäst och klädde den helt i vitt :)
 
Först så tänkte jag köpa den gråa, har velat ha en stor apelkastad häst MEN jag gillade inte riktigt
hur den var tecknad på rumpan. Jag vet att om jag skulle köpa den så skulle jag störa mig på det...
 
Förstår ni vad jag menar? Lite smetig liksom... Så nej, den får nog vänta ett tag.
 
Däremot den svarta med vita tecken, den kommer nog att få flytta hem till mig senare!
 
 

Kommentarer
Postat av: Cassandra Lightninglund

Såååå vackra! Måste ha dem alla!<3

2015-10-21 @ 14:57:01
Postat av: Ellie Cloudforce

Jättefin vinterbild!!!!!

2015-10-21 @ 14:58:27
Postat av: Anonym

Tyckte de nya var fina men gillar de gamla liiite mer. Kommer nog köpa den gamla svarta

2015-10-21 @ 15:40:39
Postat av: Rachel Lionson

Gud vad fina dom är! Dom har satt mig i en riktig knipa, jag vet liksom inte vilken jag ska ha! Den gamla svarta eller den vita.

PS: Vad blev det för namn?

Svar: Snowborn heter den :D
ssohaley.blogg.se

2015-10-21 @ 19:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: