Gallant Unicorn

Gårdagens event med Natalie och Sofia

Igår så var det de här två som höll i tyglarna när vi hade event:
 
Vi blev infdelade i två lag - The Walking Dead och Game of Thrones.
Jag har sett nån säsong av TWD, men bara något avsnitt av GOT. Ja jag inser att jag lär bli halshuggen nu, men jag finner GOT så otroligt tråkigt. Långtråkigt och, rörigt?
Pinade mig igenom ett avsnitt, nej det är inte en serie för mig...
 
Hur som helst, vi hade flera olika lekar, bland annat så skulle vi leta reda på eventledarnas pållar, 
jag hittade Sofia's häst precis när de skrev ut att de hade en vinnare, typiskt!
Det var Heli som vann, så det var okej ändå hehe ^^
 
 
Sen möttes vi upp i klubbhuset och så skulle vi i de olika lagen gissa citat från de olika serierna.
Ni kan kanske gissa hur det gick för min del? Ehe ja...
Men som tur var så hamnade jag i samma lag som Simone, Jamie och Moni och de hade koll på läget!
 
Efter det så lekte vi under hökens vingar, smidigt att jag bara var röd/vit/svart? Ehe...
 
Snodde en bild med Natta innan jag loggade ut, ser hon inte lite ond ut?^^
Hur som helst, det var faktiskt jättekul att bara få vara med på event och inte ha något ansvar,
även om jag inte hade koll på serierna eventet handlade om!

Kommentarer
Postat av: Ellie Cloudforce

Ni verkar ha en sådan fin sammanhållning i Sneaky Dragons och det inspererar mig att vara glad och snäll när jag spelar sso!!!!

Svar: Åh kul att höra <3
ssohaley.blogg.se

2015-10-20 @ 16:44:39
Postat av: Cassandra Lightninglund

Men! Jag gillar.... Nä! Jag menar ÄLSKAR The Walking Dead sååååååå mycket! Bästa serien ever enligt mig ;)

2015-10-21 @ 07:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: