Gallant Unicorn

När hovskägget rymmer

Jag tror att de flesta av oss har upplevt det minst en gång under vår tid i spelet.
Om inte på vår egen Frieser så kanske på någon annans?
Det är ingen stor sak. Det påverkar inte spelet negativt. Ingens liv är i fara...
Men det är irriterande!
 
Why horsie, whyyy?
Är det lindorna som är för löst lindade?
Eller är just Frieserns hovskägg helt galet starkt och liksom exploderar ut från lindorna?
Personligen så ser jag det lite som flames, det gör min fräsiga Frieser snabbare!
Det känns som att det här händer mycket oftare nu, det är ju såååå fult haha!

Kommentarer
Postat av: Elin Dragonfall

Efter som att frisern har en del hovskägg så liksom läker det ut... :/

2015-10-08 @ 15:40:30
Postat av: Stephanie Diamondfall

Man behöver ju bara ta av och på dem

Svar: Ja, det vet jag också? Men nu handlade ju inte inlägget om hur man fixar det, utan varför det händer....
ssohaley.blogg.se

2015-10-08 @ 17:36:44 - http://landofstarstable.blogg.se
Postat av: Linnea Silentstar

Omg va fult! Jag dööör 😂

2015-10-08 @ 18:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: