Gallant Unicorn

Nattlevlande och fina spelare

Kunde inte somna trots många försök, runt halv 1 gav jag upp och satte mig vid datorn
och levlade klart min fina Shire! Nu får vi hoppas att det kommer lite roliga uppdrag i morgon
så jag har något att göra, för vi vet ju vad som händer när jag blir rastlös i spelet. Jag köper häst...
 
Hur som helst, träffade på en jättegullig spelare när jag levlade! Vi tog bild men Krax fotobombade!
 
Sen sprang jag på de här söta örnarna i Moorland, hur fina är de inte?
 
Hästen då? Jo han blev faktiskt level 15 till sist haha!
 
Han ser lite... Uttråkad ut? ^^

Kommentarer
Postat av: Elin Dragonfall

Han är nog uttråkad över att levlingen är över ^^

2015-10-28 @ 08:46:26
Postat av: Ylva

Kan du ta bort blockeringen på Instagram tack? Och varför blockade du? /\ Ylva snownose

Svar: Varför är du så intresserad av vad jag gör på instagram? Jag skrev klart och tydligt att om du inte la av med det du höll på med så skulle jag blockera dig.
ssohaley.blogg.se

2015-10-30 @ 01:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: