Gallant Unicorn

Shirehästar!

Som så många misstänkte så är den nya rasen Shire!
Och nu får vi äntligen se en video på de nya hästarna!
 
 
Så, vad tror ni? 
Jag kan säga på en gång att jag inte älskar hur de skrittar och travar...
De sträcker inte ut benen tillräckligt, det ser lite konstigt ut. Men galoppen? Wow!
Jag ska ha en. Eller två. Haha jag tycker att båda var riktigt fina färgmässigt!
 
Ser ni hur stor den ser ut att vara? Är så glad att de inte bara tog Tinkerns kroppsform och
kallade den Shire, då hade jag blivit ledsen. Men den här hästen ser riktigt maffig ut, precis
vad jag hoppades på! Nu får det gärna bli onsdag, gärna på en gång! :D

Kommentarer
Postat av: Matilda Southtree

Jag kommer inte köpa någon, tycker de rör sig som quarter + nya paints (och appaloosas) + morgan, och det gillar jag inte :/ Men annars var de ju jättefina! :D

2015-10-05 @ 09:23:44
Postat av: Ellie

Sååååå vackra. De ser verkligen ut som äkta shirehästar!

2015-10-05 @ 09:25:02
Postat av: Elvira Dragonstreet

Ska nog köpa en, sen kommer jag antagligen köpa en till nära jag samlat ihop tillräckligt mycket sc! Den svarta tror jag fångade mitt intresse mest men det kanske precis som med morganerna finns någon tredje färg de inte visar i videon

2015-10-05 @ 15:03:00
Postat av: Elvira Dragonstreet

Ska nog köpa en, sen kommer jag antagligen köpa en till nära jag samlat ihop tillräckligt mycket sc! Den svarta tror jag fångade mitt intresse mest men det kanske precis som med morganerna finns någon tredje färg de inte visar i videon

2015-10-05 @ 15:10:41
Postat av: Rebecca

Ååååh jag vill att det ska bli onsdag för jag vill bara ha an Shirehäst nuuuu!!!!😃

2015-10-05 @ 15:13:51
Postat av: Elin Dragonfall

Jag är rätt säker på att mina ögon blev hjärtformade för en sekund. Är det konstigt?

2015-10-05 @ 15:58:47
Postat av: zoe pineson

Jag tycker inte om traven:/ den är för "hoppig" för en så kraftig häst:/ däremot är den så söt på morgans :D

2015-10-05 @ 16:18:34
Postat av: Cassandra Lightninglund

Ska ha båda! Och om det kommer fler i senare uppdateringar ska jag ha dem också, mwihihi^^

2015-10-05 @ 16:55:40
Postat av: Mulle Rainstone

De rör sig som morganerna😔, hade gärna velat se en lite mer "tung" eller rättare sagt klumpiga gångarter. Men de är ju riktigt söta, så en av de kommer jag iallafall köpa❤️

2015-10-05 @ 17:00:27
Postat av: Liv Lionforce

SKA HA!! De får inte kosta mer än 1004 sc, haha! Min ska heta... Thunder... Thunderjoy? Thundersmash? Phoenix!

2015-10-06 @ 08:24:08 - http://livansso.blogg.se
Postat av: livansso.blogg.se

Älskar traven! Den håller man God min med! Skritten däremot passar ont så jätte bra till denna häst...

2015-10-06 @ 13:45:00 - http://livansso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: