Gallant Unicorn

Den här gången blir det inget gnäll!

Blev verkligen positivt överraskad över dagens uppdatering.
Det lät som en sån där vanlig utfyllnadsuppdatering först, med ett litet uppdrag och nya kläder...
Men jag tycker de lyckades riktigt bra, uppdragen var roliga och det tog inte bara två minuter att göra dem.
Sov över med så tänkte visa alla bilder från uppdragen i morgon så de som väljer att inte sova över inte får massa spoils! Men allvarligt, hur söta är inte ormarna? Så gulliga!
 
Hur som helst, köpte ett schabrak idag som jag inte kunde låta ligga kvar på hyllan i gallerian:
 
Älskar formen, känns verkligen realistiskt och det gillar jag.
Rosa och gulligull i all ära, men det här är något jag faktiskt hade kunnat tänka mig att köpa irl med!
Det finns en sadel och ett träns i samma set med, men jag köpte inte det trots att det var väligt fint och detaljerat. Jag ha ringet emot blått, det är en fin färg. Men jag tycker det är trist att så mycket av de nya sakerna som kommer till spelet är just blått. Det finns ju så många andra fina färger?
 
 
 
Oj, som ni kanske ser så köpte jag den svarta Morganhästen till slut, kom på att jag
glömt att visa honom! Han heter Stormdancer, visst är han fin?
 
 

Kommentarer
Postat av: Elvira Purplecake🐴

Stormdancer var jätte fin jag vill också ha en sån🐴😂 Och schabraket var jätte fint💁🏼😘

2015-09-02 @ 17:19:57
Postat av: Sally monsterlake

Har också den hästen min heter DarkBlood :D

2015-09-02 @ 19:07:48
Postat av: Matilda Southtree

Se upp så du inte tar honom istället för Onyx då xD

Svar: Haha näe jag får hålla koll :)
ssohaley.blogg.se

2015-09-02 @ 19:11:20
Postat av: Stephanie Diamondfall

Vrf skrev du rosa och gulligull fast du visade bild på ett blått schabrak 🐽

Svar: Jag skrev inte att det var rosa, tror du missuppfattade meningen ^^
ssohaley.blogg.se

2015-09-03 @ 20:08:48 - http://landofstarstable.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: