Gallant Unicorn

Duktiga klubben!

Jag hade inte behövt oroa mig, klubben var helt med på noterna och satte nästan alla mina
omkastade ord!
Några ord var enkla, men jag hade satt ihop bokstäverna så att det såg ut som ett annat ord.
Mjehehe I'm so evil! Men de var mycket snabbare än vad jag trodde att de skulle vara.
(Inte så att jag tror att de i klubben är dumma haha!)
 
Jag fotade lite under eventet med :)
 
 
Först så samlades vi på Vingården. Sen skrev jag namnet på en NPC, fast med omkastade
bokstäver. Och den som hittade mig först fick 5 poäng!
 
Första namnet var: Lolpy. 
Tyvärr så fick jag ingen bild på den första platsen, men jag stod vid Polly som står vid ponnytävlingen!
Här skulle de gissa vilka grönsaker och frukter jag kastat om namnet på. 
Busiga Shady Pearls kom på sina ponnyer och hälsade på med.
Det var så sött, som en hel armé  med små ponnyer! 
 
Andra namnet var: Seklerseder
Det var Reed Kessler jag stod hos, men vi var tvungna att flytta oss lite eftersom det var så många som
var där och levlade så det var svårt att koncentrera sig där... 
Här skulle de gissa maträtter!
 
Trerdje namnet var Träramsjeeps
Jag stod uppe vid Spejarmäster och här skulle de gissa vilka efterrätter jag hade blandat ihop
namnet på. De var så sjukt snabba, men Jamie Winterbell vann och Amanda Wolfdaughter kom på andra plats! De andra får försöka kamma hem poäng på kvällens event hihi :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag bara undra: är det bara jag eller har gubben börjat borsta hästen annorlunda?

Svar: Haha jag vet inte för min karaktär buggar och flyger iväg från hästen när jag ska borsta den :P
ssohaley.blogg.se

2015-09-22 @ 16:43:43
Postat av: Anonym

Haha tack för svaret iallafall! :-)

2015-09-22 @ 19:03:12
Postat av: Nadia Oakhall

Det låter ju sjukt sött med en armé av ponnys ❤

2015-09-24 @ 22:09:29 - http://naddessodiary.blogg.se
Postat av: Rachel Lionson

Det måste vara roligt med en sådan stor klubb. Vi har bara 4 medlemmar :(

2015-09-26 @ 22:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: