Gallant Unicorn

En känga hit och en känga dit

Jag förstår mig inte riktigt på en del människor på instagram och bloggar.
De verkar vara så självupptagana. De gnäller på att en spelare/klubb beter sig illa.
Sen gör de exakt samma sak själva. Men då är det okej, för de hade ju en anledning?
Det är enbart deras åsikt som är okej, alla andra gnäller och är otacksamma/korkade.
Ironin i det hela är att de själva framstår som de största gnällspikarna och jag
personligen finner det lite roande att de har så lite annat att oroa sig över att de hela
tiden måste dela ut lite tjuvnyp lite här och var. Varför de håller på så? Ingen aning.
Är det ett blogg/instagrambråk (så 2008 hörrni!) ni hoppas på eller vad?
Börjar ni tappa följare/läsare och hoppas på lite smaskig smutskastning?
 (Det är så här jag föreställer mig att ni ser ut när ni smider ''onda'' planer.)
 
Försöka går ju, men det här är den enda responsen ni får från mitt håll. Tråkigt va?
Ni som inte har en aning om vad det är jag babblar om kan fortsätta med det ni gör,
ni är awesome! MEN ni som känner er berörda är välkomna att genast lämna min blogg,
och min instagram. Ni är beter er faktiskt ganska löjligt och jag är inte intresserad av er 
''Jag låtsas vara så gullig men egentligen är jag bara intresserad av att få alla att tycka
precis så som jag tycker och de som inte gör det är dumma i huvudet''- attityd.
Hej då!
 
 
Usch, jag hatar att skriva såna här negativa inlägg. Men jag tyckte att de där hintarna började bli pinsamma.
 
 

Kommentarer
Postat av: lufthstbloggse.blogg.se

Hur laddar man upp bilder på sin blogg.se blogg

Svar: Du klickar där det står ''Infoga bild'' :)
ssohaley.blogg.se

2015-09-20 @ 14:29:43 - http://lufthstbloggse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken app/program till din "start bild" asså den som är högst upp och är störst. Det är en väldigt snygg text på den och jag undrar var du kunnat skriva så ifrån?
Mvh Anonym.

Svar: Evelina Silverknight har gjort allt med min design så jag har faktiskt ingen aning :)
ssohaley.blogg.se

2015-09-21 @ 07:25:21
Postat av: Daniela silentmoutain

Hej haley! På din redigering och gjorde till dig märkte jag många missar. Så jag tänkte göra en ny till dig med ett enhörnings horn denna gång!

2015-09-21 @ 15:13:01
Postat av: Ida

Daniela silentmoutain har gjort en jättefin redigering till dig på hennes blogg Cavallosso.blogg.se.Jag kommer skriva hennes bloggares på mitt namn så kan du trycka på det!Jag tycker du ska ha den som header på bloggen!

2015-09-21 @ 16:28:40
Postat av: Anonym


Anonym
Du fattar nog inget!
Jag är retad o mobbad i skolan! Jag vet inte vad jag tänkte när jag ville skriva detta...
Varje dag när jag går till skolan skäms jag nästan för att visa mig för jag är hatad av alla utom min familj! Allt var så perfekt innan! Men nu är jag så hatad i min klass att jag ska byta skola kanske!
Inte ens min bästis går att prata om med detta! Jag har en vän och det är min bästis! Känner mig hemma på sso och där jag bor! Känner mig nt ens hemma hos mina vänner!
Jag är hemsk och jag vet det, vet nt vrf jag skrev demma sakerna! Alla borde veta vem jag är så jag kan bli mer hatad!! Så tack för att du sa mitt namn det ksk hjälper mkt så jag blir mer hatad! Jag har alltid varit utanför i skolan, dåsigast på alla ämnen! Älskar din blogg men du hatar mig! Ville egentligen fortsätta att läsa men kan inte, hejdå :,(

Svar: För det första, jag hatar inte dig. För jag känner inte dig. Det krävs väldigt mycket för att jag ens ska tycka illa om någon och jag tycker nog faktiskt mer synd om dig för du verkar inte ha det så lätt just nu...För det andra så tycker jag att du borde prata med en lärare eller någon annan vuxen i skolan om du känner så. För du ska inte behöva må dåligt i skolan, och när man mår dåligt orkar man inte alltid att vara snäll och trevlig. Men i grund och botten är det bara du som vet vad du blir glad över.
Tycker du det är svårt att säga till din bästis hur du känner så skriv ett brev där du förklarar hur du känner och ge till henne?
ssohaley.blogg.se

2015-09-21 @ 20:35:01
Postat av: Astrid S

Jag ser samma sak som dig Haley! 👍🏻Håller till 110 % med dig!

2015-09-21 @ 20:57:39
Postat av: RadioaCtiv3

Tror inte jag någonsin sett folk tjafsa "in public" på instagram. Skulle jag göra det skulle jag genast ta bort dem & blockera. Är sjukt ointresserad av andras tjafs.

Svar: Grejen är att de här personerna tjafsar inte offentligt med andra människor. De skriver lååååånga snyfttexter om hur elaka andra är. Sen är de 10 ggr värre själva ^^
ssohaley.blogg.se

2015-09-27 @ 23:23:56 - http://nouw.com/misantine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: