Gallant Unicorn

Ett nytt försäljningsstall

Jag tror att de flesta har sett det nya, och än så länge tomma, försäljningsstallet på Paddockön?
 
 
När SSO ''råkade läcka'' nyheter (Jag vet inte ens vad jag ska tro om det, det känns som att det händer lite väl ofta för att det ska vara ett misstag från deras sida? Men det får man väl inte skriva för då är man negativ och klagar. Så schysh om det och låtsas som det inte hänt...) så fick vi veta att de arbetade med två helt nya raser. Jag har lite koll i spelfilerna så jag har ett hum om vad som kan tänkas komma och det är inget jag tänker avslöja för att alla vill inte veta i förväg, MEN det har hänt tidigare att SSO-teamet överraskat oss totalt och lagt in en helt annan ras än de vi gissat på.
(Nej jag tänker inte avslöja vad som finns i spelfilerna eller hur man kommer åt dem och så vidare.
De finns på allas datorer så fort man laddat hem spelet Så det kommer inte gå att förbjuda folk från att kolla där men som vi märkt tidigare så är det inte alla som kan knipa igen om vad som finns i filerna.)
 
Det populäraste ryktet just nu är att det ska komma Islandshästar. Vad som ligger som grund för det påståendet vet jag faktiskt inte. Teamet har bara skrivit att det är en efterfrågad ras, men det känns som att det folk frågat om mest är just Islandshästar, tillsammans med kallblod och minfre ponnyer.
(Personligen skulle jag vilja ha större. ädlare ponnyer, Connemaror och Welshponnyer?)
 
Hur som helst, jag tycker att placeringen på det nya försäljningsstallet är lite lustig?
Det finns ju ett annat försäljningsstall på samma ö, bara en kort bit från det nya? Det känns om att det
hade varit mer logiskt om de hade placerat det nya försäljningsstallet närmare Jorvikstallet? Kanske på
sidan om ''vandrarhemmet'' eller vad man ska kalla det, där man kan övernatta helt enkelt?
Lite bakom liksom, det är ändå bara en massa snår och buskar där nu. Men kanske har de andra planer för det området?  Samtidigt så finns det enbart ett försäljningsstall i hela GÅD. Ett helt område med endast ett försäljningsstall, det är väl lite konstigt? Att det bara finns ett försäljningsstall i Dinodalen är väl kanske inte lika konstigt eftersom det inte ens finns ett stall som kan fungera som hemstall där.
 
Vad tror ni? Varför har de valt att lägga stallet så nära ett annat försäljningsstall?
Och vilken hästras hoppas ni på allra mest?
 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Jag hoppas på Finnhästar och islandshästar

2015-09-19 @ 21:06:33
Postat av: Cassandra Lightninglund

Jag hoppas helt klart på Islandshästar, för den rasen är så fin, men om SSO jobbar på den så behöver dem ju lägga till tölt. =)

2015-09-19 @ 21:18:48
Postat av: Anonym

Var en tjej på fg champ idag som sprng runt och sa att dert kommer islandshästar på onsdag och typ alla trodde henne :P

2015-09-19 @ 21:40:20
Postat av: Elin Dragonfall

Om det kommer shierhästar så skriker jag rätt ut av lycka!

2015-09-19 @ 21:55:57
Postat av: Stephanie Diamondfall

Har också rotat i spelfilerna lite ocb tror jag vet vilken. Men som sagt, det kan överraska oss. Dock så är jag ganska säker eftersom alla gångarter oxh rörelser var helt klara.

2015-09-19 @ 22:08:50 - http://landofstarstable.blogg.se
Postat av: Yvonne Sweetwood

Hoppas på en islandshäst eller typ russ då det är fina raser :3

2015-09-19 @ 23:01:55 - http://ysweetwood.weebly.com
Postat av: Cecilia Gladefield

Islandshäst och något fint kallblod såsom Shire eller Ardenner hoppas jag på ;D Isisar är så söta och kallblod är så pampiga och häftiga, har slktid varit svag för kallblod<3

2015-09-20 @ 00:00:56 - http://jorvikhantverkaren.blogg.se
Postat av: Lydia Applebell

Jag vill såå gärna ha Haflinger för de är min favvoras men vill ha islandshästar med tölt och passgång också men skulle va kul om det blev shirehästar med så något av dem :D

2015-09-20 @ 11:59:42 - http://lydiaapplebell.blogg.se
Postat av: Liv Lionforce

Hoppas på Islandshästar och typ... Fler Westfaliska hästar. Men vi får se! :D

2015-09-20 @ 15:02:42 - http://livansso.blogg.se
Postat av: Josefine Waterbear

Islandshästar älskar de

2015-09-20 @ 16:59:17 - http://josefinewbsso.blogg.se
Postat av: Matilda Southtree

Vill ha islandshästar, och tror att Shirehästar kommer komma :P

2015-09-20 @ 17:30:08
Postat av: Matilda Southtree

Vill ha nån slags travare också! Och alla raser och färger som finns xD

2015-09-20 @ 17:32:46
Postat av: Daisy Eastbel

ÄNTLIGEN någon som vill ha welshponnys till Sso!! Längtar sååå tills det kommer (om det kommer då vill säga!) XD

Svar: Ja åååh det hade varit så kul med lite större och smäckrare ponnyer! :D
ssohaley.blogg.se

2015-09-21 @ 12:18:58 - http://daisyeastbell.blogg.se
Postat av: Nadia Oakhall

Jag hoppas på isladshästar och fler ponnys ❤ mustanger vore också coolt!

2015-09-24 @ 22:15:33 - http://naddessodiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: