Gallant Unicorn

Eventplanering

Den här veckan är det jag som håller i SneakyDragons event!
Det ska bli så himla kul, vi ska leka hela veckan och jag hoppas de andra
tycker att det är lika roligt som jag har tyckt när jag planerade eventen!
 
 
Jag har ridit runt och kollat platser, testat vilka ord man får skriva i chatten och så vidare.
Dock så är jag lite nervös för att jag kan ha gjort det första eventet för svårt?
Det är olika frukter/grönsaker och maträtter som jag kastat om bokstäverna på...
Men det får vi se helt enkelt, jag vet att våra medlemmar är helt sjukt smarta och snabbtänkta
så kanske sätter de alla orden direkt och eventet tar slut efter bara några minuter? 
Vi får väl se helt enkelt, nu ska jag logga in och förbereda det sista, hoppas ni haft en bra dag!
 
 
När jag planerade eventen i förrgår så passade jag på att sitta lite i Stures stol, skvallra inte ^^ 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Nejnej jag är helt tyst inga ord till Sture alls nene....
STUURE HALEY HAR SUTTIT PÅ DIN STOL!!!

2015-09-21 @ 19:55:24
Postat av: Elin Dragonfall

Nu får du ligga lågt Janne! Du vet ju vad som händer med dom som sitter på "mother of dragons" platsen och blir upptäckta!

2015-09-21 @ 19:56:31
Postat av: Nina Winterfall

Sture knsk kollar in din blogg då ser han ju att du har suttit på hans stol xD
Tja Elin Dragonfall jag har också blrjat läsa den här bloggen nu

2015-09-30 @ 10:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: