Gallant Unicorn

Längtar ni också?

Jag har kommit på mig själv med att stå här och titta mot den stängda delen av Skördebygden.
Vad tror ni vi har att vänta oss?
Jag hoppas på i alla fall ett till stall som man kan använda som hemstall.
Och terrängbanor. Och nya försäljningsstall. Och, och, och...
 Haha nej jag vet inte riktigt, känns som att det borde komma ett nytt område snart och det borde
väl bli den delen av Skördebygden som är låst nu?
Tänk att få rida in där bland vinrankorna, det är ju så fint!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Dragonfall

För några månader så såg jag ett klipp där det var 4/5 personer som hade lyckats bugga in sig där, det såg väldigt fint och detaljerat ut för att vara stängt. Bara ett hus som var halvt genomskinligt. Jag tror att det är på väg att öppna snart. (Det fanns också en riktigt fin paddock där, längtar att få träna med mina hästar i just den paddocken) xD

2015-09-05 @ 21:09:57
Postat av: Paula Winterstreet

Jag brukar vara där och tycker det är väldigt fint där. Tyvärr är det inte jätte många nya roliga grejer där. Men tror att huvud uppdragen kommer komma då södra skördebygden öppnar då jag sett ett berg som är rosa typ. Det påminde mycket om de pandoriska sprickorna!
Med vänlig hälsning Paula! :)

2015-09-06 @ 10:38:54
Postat av: Isabel Catwood

Tycker det är väldigt lik som det gör i södra Tyskland för där planterar man vindruvor och dem var på sluttningar.

2015-09-06 @ 11:13:47 - http://isabelcatwood.blogg.se/
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Hej jo förlåt att jag frågar, men kan du göra nya outfits? Älskar verkligen dem!Snälla :)

2015-09-06 @ 11:21:21 - http://jorvikelisa.blogg.se
Postat av: Stephanie Diamondfall

Min kompis hade buggat in sig där och visade lite bilder och kan direkt säga att jag kommer älska deg när det kommer ut. Jag tror jag veg vilken slm kommer nlk mitt favvoställe.

2015-09-06 @ 20:17:55 - http://landofstarstable.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är riktigt fint där allt😄
Mkt plats och mkt skog så det kommer bli många nya banor och det är mkt berg så man kan undra vilka uppdrag det kommer bli där

2015-09-07 @ 12:01:43
Postat av: Anonym

Vet du ungefär när det öppnar?

2015-09-07 @ 19:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: