Gallant Unicorn

Lite xp-jakt på asiatiska servern

Vaknade tidigt så loggade in på mitt konto på den asiatiska servern och deltog i championat.
Det gick så himla dåligt! Jag fick dåliga starter, missade kontroller och studsade i ett staket
och landade i en kontroll från fel håll. Inte en bra championatdag för mig helt enkelt!
Så jag gav upp och började beta av lite dagliga uppdrag för att få uppdrag, och så hade jag uppdraget
med hästmarknaden liggande så jag åkte iväg till Fiskebyn för att göra det. Xp är alltid trevligt,
även om man får väldigt lite xp för uppdragen med hästmarknaden så är det ändå ett steg närmare
nästa level. Mitt konto på den servern är nära level 17 nu så det går framåt i alla fall!
 
Skulle precis ge mig på uppdraget med ormen, (hade visst bara gjort första dagens uppdrag där?)
när jag fick nätverksfel och nu står det att servern inte är tillgänglig så vet inte vad som hände riktigt...
 Jag får helt enkelt försöka logga in lite senare och fortsätta då...
 
Gjorde en egen kategori för mitt konto på WaterStar nu, så från och med nu så kommer alla
inlägg som handlar om det som händer på den servern hamna i en egen kategori! :)
 

Kommentarer
Postat av: Carla Freindhill

Hej!

Vet att detta kanske är fel inlägg att skriva till, men jag undrade vad en sådan video kunde heta.

Jag skulle breva till baka fast din brevlåda var full.

Jag har hittat en video som funkar, fast jag har en mac . Så dom funkar inte för mig 😭.

Vet du vilken video jag kan kolla på?
Tacksam för svar
/Carla

Svar: Jag vet tyvärr inte hur det funkar på Mac :/
ssohaley.blogg.se

2015-09-29 @ 15:27:55 - http://starstable.se
Postat av: Alva Lightningstar

heter du freindhill eller friendhill? Carla?

2015-09-29 @ 19:19:05 - http://alvalightningstar.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: