Gallant Unicorn

Min superponny

Samma dag som jag köpte min senaste ponny Midnightmagic så bestämde
jag mig för att kontrollera om han var en superspeedponny.
Så jag deltog i Silvergladebyns championat med honom! Han var då level 5...
 
 Vi fick en ganska bra start, haha lilla ponnyn syntes knappt bland de stora hästarna!
 
Han gav verkligen allt, titta på det här hoppet liksom!
 
Tyvärr så hade vi ett litet missöde med en vildsint skördetröska och tappade flera placeringar...
Men vi slutade på en 14:e plats!
 
 
Så... Är han en superspeedponny? Jo, jag tror faktiskt att han är det!

Kommentarer
Postat av: wilma ponylund

haha jag brukar komma sist med min level 11 morgan xD

2015-09-14 @ 16:00:07
Postat av: Nadia Oakhall

Hej!
Älskar ponnys och det lät verkligen som om din gav allt den hade <3! Förresten, hur tar du bilder i spelet och laddar upp dem på bloggen, vill verkligen veta <3
<3 Nadde

Svar: Jag använder ett program som heter Fraps, om du googlar på det så borde du få den informationen du behöver för jag är så dålig på att förklara saker hehe
ssohaley.blogg.se

2015-09-14 @ 17:18:38
Postat av: Rebecca

Vilken duktig liten söt ponny du har♥️ Duktiga lilla ponny♥️

2015-09-14 @ 17:43:39
Postat av: Elvira Purplecake

Hej Haley! Gud vad söt ponny jag har tänkt på att köpa den men har redan en ponny som är vit med små bruna prickar så jag tror inte jag ska köpa den det räcker med en♥️😘😄
PS: Är ett stort fans av er i Sneaky Dragons önskar jag fick vara med på den, men kommer nog inte få det♥️😔😘

2015-09-14 @ 18:24:05
Postat av: Elvira Purplecake

Mena: va med i den😂♥️😘

2015-09-14 @ 18:25:46
Postat av: Saga Nightfall

HAHA, jag hoppade precis samtidigt som dig men du kom före mig, jag hade ändå min lvl 15 morgan, fast jag har ju en väldigt laggig dator :/

2015-09-14 @ 23:03:29
Postat av: Liv Lionforce

Har precis startat en blogg och undrar nu hur man gör olika kategorier. Kan du hjälpa mig?

2015-09-15 @ 07:52:09 - http://livansso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: