Gallant Unicorn

Såna här detaljer vill jag se mer av!

Jag älskar den här sadeln, blev så glad när den kom till Paddockön för jag tycker att
det finns lite för få ''set'' (alltså sadel och träns som matchar) som i brunt som ger +3 i ''Snabbhet''.
(Hihi titta på min Morganhäst där i bakgrunden, så söt!)
 
Hur snygga är inte detaljerna på den här sadeln? Och jag vågar faktiskt påstå att de blev  ännu snyggare efter att de fixade det som blev knas med grafiken efter grafikuppdateringen. 
Tack SSO-teamet för att ni gick ut med att nått gick fel och för att ni fixade till det!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja eller hur och jag är anonym för jag inte orkar skriva mitt sso namn

2015-09-19 @ 08:43:53
Postat av: Elin Dragonfall

Morganhästen i bakgrunden tänker "jag vill också ha på mig en sådan sadel". xD

Svar: Haha ja så avundsjuk pålle :P
ssohaley.blogg.se

2015-09-19 @ 13:17:58
Postat av: Adelaide Swordgarden

Vart köpte du sadeln?

Svar: På Paddockön :)
ssohaley.blogg.se

2015-09-26 @ 19:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: