Gallant Unicorn

Smiter iväg för att leka med mina pixelhästar

Jag har så mycket att göra irl just nu att jag får klämma in levlandet av min nya Morganhäst
i etapper. När de andra tar kafferast så smiter jag iväg till min dator och loggar in på SSO för att
levla min häst, några banor i taget hehe. Medan de andra sitter ute i solen så spelar jag...
Men SSO är och har alltid varit min fristad, ett ställe där jag kan släppa alla bekymmer och all stress irl.
 
Det vi håller på med just nu är att byta ut vårt kök, det är slitigt och framför allt väldigt högljutt!
Det borras, hamras och svärs haha, men just nu hade jag lite tid över där jag kunde klämma in lite
levlande. Drog igenom Moorland, FortPinta och GÅD, men nu är det dags att gå tillbaka till byggandet...
Så vi hörs lite senare, ha en bra dag! :)
 

Kommentarer
Postat av: Elin Dragonfall

Tänk om livet hade vart lite som StarStable. Vakna på morgonen och gå in i sitt hemstall, till alla sin hästar! Att få ta en härlig ridtur med en vacker häst på jorvik, att inte oroa sig för något, att få uppleva äventyr och att få äga sin helt egna häst.

Ja man kan ju drömma iaf. xD

Svar: Det hade varit så mysigt!
ssohaley.blogg.se

2015-09-04 @ 15:53:57
Postat av: Rebecca

När tror du nästa avsnitt av Onyx kmr?? Längtar så himla mycket!! Verkligen sjukt bra serie! *_*

Svar: När jag har tid att gör klart det helt enkelt :)
ssohaley.blogg.se

2015-09-05 @ 20:36:12
Postat av: veronika shystorm

Hej, kan du blogga om dina hästar och åsikter om sso? :)

Svar: Det är väl det jag brukar göra, eller? :)
ssohaley.blogg.se

2015-09-05 @ 20:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: