Gallant Unicorn

BBR byter dator

Min man är lite bäst i världen. Han har varit hemlighetsfull i några dagar och pratat om att han har hittat min födelsedagspresent (jag fyller inte år förrän i juli...). Jag blev så klart nyfiken men han berättade inte vad det var. Idag kom han hem med en ny dator till mig, en ny stationär alltså. Min nuvarande stationära är helt okej, den duger mer än väl till SSO men den nya är bra mycket bättre så jag är jätteglad!
Jag fick den alltså idag trots att jag fyller år i juli för jag tror helt ärligt han tröttnat lite på att jag svär över att min dator inte riktigt håller måttet när det gäller videoredigering haha!
 
Så nu ska jag föra över allt jag har på datorn till en extern hårddisk sen ska jag börja leka med min nya dator så om det blir tyst här så är det för att jag sitter och gosar med datorn typ haha :)
 
(Så här såg det ut när jag försökte levla på SSO, rendera video, strema serie på Viaplay och ladda upp en annan video på samma gång. Min dator sa noooooope och kastade upp hästen i luften ehe!)
 

Kommentarer
Postat av: Potatispaj

Onyx ser ganska stolt ut xD

2016-04-23 @ 18:27:08
Postat av: Ellie Northfall

Men ååh, bästa maken! :D

Svar: Men eller hur? :D
ssohaley.blogg.se

2016-04-23 @ 22:08:53 - http://ellienorthfall.blogg.se
Postat av: Ida

Vad är det för dator??

Svar: En stationär, vet inte vad det är du vill veta om den exakt haha^^
ssohaley.blogg.se

2016-04-24 @ 16:44:17
Postat av: Amedea Misthaven

En Windows eller Mac? Jag har en Windows själv :D

Svar: En pc, har ingen användning för en Mac :P
ssohaley.blogg.se

2016-04-24 @ 20:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: